S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

 

 
 

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


» Dopravní podmínky
Dopravní podmínky

Při objednávce je účtováno přepravné, které je započítáno k celkové ceně objednávky. Cena dopravy je vyjádřena v samostatné kolonce. Cena dopravného realizované naší společností rozvozovou službou je účtována smluvně.

U dopravy objemného zboží je doprava realizované smluvním partnerem PPL Sprint. Obvyklá cena realizovaná u přepravy dveří je od 600,- Kč s DPH a u garážových vrat od 1200,- Kč s DPH.

Ceny jsou s DPH. Dopravu obvykle provádí rozvozová služba PPL, nebo v případě montáže přímo montážní firma. Zákazník je v takovém případě informován o ceně a zboží je mu odesláno až po odsouhlasení ceny přepravného.

Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby

I přesto, že se snažíme všechny zásilky maximálně ochránit proti poškození při přepravě, může se někdy stát, že k vám přijde zásilka poškozena.

Z tohoto důvodu Vám doporučujeme při převzetí překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost balení, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Odmítnutí poškozené zásilky je nutné oznámit prodávajícímu.

Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu a vyžádat si sepsání zápisu o škodě. Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu.

Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.

Dopravce je povinen vystavit, podepsat a předat daňový doklad (fakturu), a objednavatel/zákazník ji musí také podepsat, jinak mu zboží nebude vydáno.

Doprava i s montáží

Zákazník má právo překontrolovat zboží, především jeho základní vlastnosti ještě dříve než dojde k jeho úplnému vyložení a vždy dřív než dojde k montáži. Montážní pracovníci dají po kontrole zboží dají podepsat objednávku, kterou si zákazník před podpisem zkontroluje. Po podpisu objednávky může dojít k montáži.

V případě, že zákazník zjistí, že zboží neodpovídá objednávce, nebo je poškozené, má právo montáž odmítnout a je zproštěn platby dopravného.

V případě, že objednávka souhlasí, zboží má objednané vlastnosti, cena odpovídá objednávce a zboží není poškozeno, je zákazník na základě uzavřené objednávky zboží odebrat a zaplatit. Zákazník má právo, i když zboží odpovídá objednávce, zboží odmítnout.

V takovém případě, je zákazník povinen zaplatit:

  • U garážových vrat smluvní pokutu 10.000,- Kč s DPH jako jako kompenzaci za použitý materiál výroby na zakázku a cenu dopravy.

  • U vchodových dveří smluvní pokutu 500,- Kč s DPH jako jako manipulační poplatek a 650,- s DPH jako paušál dopravy. Tedy 500,- + 650,- s DPH.

V případě, že zákazník odmítne uhradit dopravu a storno objednávky je prodejce rozhodnut tuto částku vymáhat právní cestou. Zákazník má právo, požádat písemnou formou prodejce o zproštění nebo snížení vymáhaných částek.

YjIwMz