NEJPRODÁVANĚJŠÍ
Průmyslová vrata jak již z názvu plyne se používají v průmyslu respektive v komerčním prostředí. Výroby, sklady, montážní a opravárenské dílny, parkoviště hasičů, sanitek...
Celková konstrukce - v průmyslu obecně se kladou na vrata zvýšené nároky. Proto musí odpovídat nárokům nejen na pevnost, ale také na četnost používání. Proto jsou mnohé díly zesíleny a jiné díly jsou zcela odlišné.
Motor - motor se používá většinou třífázový s kovovou převodovkou chlazenou v oleji. Oproti běžným garážovým vratům můžete vrata po sobě otevírat a zavírat - takové zatížení běžné motory garážových vrat nesnesou. Motor je vybaven proporionálním řízením polohy, takže se dokáže polohu naučit. Možnost citlivě reagovat na polohu vrat umožňuje motoru zapojit bezpečnostní prvky. Běžným vybavením motoru je ruční ovládání řetězem, které je však víceméně zdlouhavé a je tak jen nouzové.
Instalace průmyslových vrat bývá náročná vzhledem k rozměrům na energetickou náročnost. Nabízíme široké panely 45mm, jenž dokonale izolují. Dalším prvkem je dvojtá těsnící manžeta kolem vrat a důkladné spojení manžety k ostění.
BEZPEČNOST - Průmyslová vrata se používají v komerčních objektech, kde se pohybují zaměstnanci, zákaznící, dodavatelé či návštěvníci. Proto musí oproti běžným garážovým vratům odpovídat především bezpečnostním náročným opatřením.
Veškeré montované prvky mají certifikáty jak EU tak CZ.
V případě, kolaudace průmyslového objektu, jsou běžně vyžadovány certifikáty k průmyslovým vratům.
Vždy je to o rozměrech a konstrukci. Ekonomickou výhodou je pro objednavatele počet stejných vrat...
Máte-li zájem zjistit cenu průmyslových sekčních vrat vypište prosím formulář "DOTAZ NA CENU"
Fotogalerie:
Z uvedených fotografií je zřejmé, že průmyslová vrata se svojí masivní konstrukcí odlišují od běžných garážových vrat.
Upevnění navíjecího bubnu a torzní tyče s pružinami | Spojkování torzních tyčí |
Pojistka proti přetržení pružiny | Třífázový motor sproporcionálním řízením a ručním ovládáním pomocí řetězu. Převodovka chlazená olejem - zatížení 60% |
Pádová brzda vlevo, nárazová lišta | Koncový spínač, pádová brzda, nárazová lišta |